درباره وبلاگ


فرقه ما با سایت هایی که ازشون کپی میکنیم اینکه شما میتونین تمامه چیز هایی که میخاین بدونه مطالبه اضافه پیدا کنین و دانلود کنید شما میتونین از منویی سمته چپ از قسمته موضوعات مطلبه را پیدا کنید .با تشکر فرهنگ مدیر سایت .
موضوعات
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 215
بازدید هفته : 348
بازدید ماه : 344
بازدید کل : 50265
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس

DOWNLOAD GAME-DGA
DOWNLOAD ALL GAME HERE

 

Blocks That Matter یک بازی پازل/پلتفرمر است که در آن یک ربات کوچک به زیر زمین سفر میکند تا خالق خود را که توسط شخصی ربوده شده را نجات بدهد.این ربات کوچک قادر است بلوک ها را مته بزند،آنها را جمع آوری و در فرمی دیگر قرار دهد.



ادامه مطلب ...


 دانلود رایگان بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Rio v1.2.2

این بازی از mihandownload کپی شده. 

 

نام بازی: Angry Birds Rio v1.2.2
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
سال انتشار: March 4, 2011
نوع  فایل : کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: EXE
ناشر: Rovio Mobile
حمایت توسط : Rovio Mobile
درجه بندی سنی : +3
قابلیت آنلاین:دارد

Angry Birds Rio جدیدترین نسخه از سری بازی های فوق العاده زیبای پرندگان خشمگین هست که در تاریخ 4 مارچ سال 2011 میلادی توسط کمپانی Angry Birds Rio ساخته و منتشر شد. پرندگان خشمگین (به انگلیسی: Angry Birds) یک بازی ویدیویی فکری، ساختهٔ راویو موبایل، که در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت چیلینگو برای پلی‌استیشن همراه و ویندوز منتشر شده‌است.در این بازی، بازیکنان چندین پرنده را به وسیله یک تیر کمان به سمت سازه‌هایی‌ پرتاب میکنند، با هدف اینکه خوک‌هایی‌ که درون آنها پناه گرفته اند را نابود کنند. این بازی در سال ۲۰۰۹ در اپل آی‌او‌اس منتشر شد. ۱۲ میلیون کپی از این بازی از اپ استور خریداری شده است. Angry Birds Rio v1.2.2 نسخه ای دیگر از سری بازی های پرندگان خشمگین میباشد که در طی آن پرندگان خشمگین دستگیر و در قفس زندانی شده اند و از راهی به ریو منتقل شده اند.آنها دوستان جدید خود را ملاقات می کنند و با همکاری یکدیگر در پی فرار از یک انبار متروکه به جنگل سبز میباشند.
دانلود رایگان بازی Angry Birds Rio v1.2.2 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


 حتما شما هم نام سوپر ماریو را شنیده اید، شخصیت دوست داشتنی بازی های کلاسیک و قدیمی… هم اکنون می توانید نسخه جدید این بازی بسیار زیبا را که دارای حجم بسیار مناسبی می باشد را از وب سایت دانلودها دریافت نمایید. این بازی مخصوص ویندوز می باشد.

 

Super Mario the Dark Dungeon بازی فوق العاده زیبای Super Mario the Dark Dungeon 1.0

 

این بازی کپی شده از downloadha .



ادامه مطلب ...


 Angry Birds بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۰ میلادی می باشد که دارای ۱۹۵ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است. امروز ، نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds v1.5.2 عرضه شده است. این نسخه از بازی تغییراتی در آن ایجاد شده و بسیاری از مشکلات بازی برطرف شده است. شما می توانید این نسخه از بازی را برای کامپیوتر به همراه کرک تست شده و سالم از هم اکنون از وبسایت دانلودها به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 angry دانلود بازی Angry Birds v1.5.2 برای PC

این بازیکپی شده از downloadha .

 



ادامه مطلب ...


 در این بازی می توانید به جای یک کشاورز قرار بگیرید و تجربه های کشاورزی را بدست آورید! در این بازی محصول های زراعی را میکارید و پس از رشدشان، آن ها را برای بدست آوردن سود می فروشید. با یک کلیک می توانید خاک حفر کنید، محصولات خود را بکارید و میوه هایی که برای رشد آنها زحمت کشیده اید را برداشت کنید. پس از این، کار شما افزایش یافته چرا که نیازهای مردم افزایش می یابد. شما می بایست دامنه تولیدات خود را بیشتر کرده و مواد غذایی بیشتری چون پنیر، بستنی، کیک و … را به مغازه ها بفروشید. این بازی قابل حمل بوده و تنها با یک کلیک اجرا شده و نیاز به هیچگونه نصبی ندارد.

 

Virtual Farm 2 تجربه مزرعه داری و کشاورزی با بازی بسیار زیبای Virtual Farm 2

 این بازی کپی شده از downloadha .

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
 
 
 
تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما